verslag 14 - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Bob en Marjo Boer-de Jeu - WaarBenJij.nu verslag 14 - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Bob en Marjo Boer-de Jeu - WaarBenJij.nu

verslag 14

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Bob en Marjo

31 Juli 2014 | Verenigde Staten, Tucson

31 juli
Vanochtend vonden we de auto versierd met gele afzetlinten. In de eetzaal, bij het ontbijt, werd Marjo door alle aanwezigen toegezongen. Van de technici kreeg ze een Ferrari-petje, kortom; ze is jarig. Verder kunnen we er nu niet veel aan doen. Als we terug zijn zien we wel verder. Om half acht vertrekken we volgens plan. We gaan Mexico verlaten.
De route gaat door een steeds droger wordend gebied. Uiteindelijk lijkt het op de landschappen uit de strips van Lucky Luke. De grensovergang Mexico verliep redelijk gemakkelijk. De VS in duurde iets langer, maar vanmiddag om 4 uur konden we verder rijden naar Tucson. We hebben in Tubac (speciaal op aanraden van AW) lekker gegeten en nu zitten we bij het zwembad in het Best Western Hotel. Morgen hebben we een dag vrij. Daar zijn we wel aan toe. Lieve Hester en Renske bedankt voor jullie felicitaties. Dit is weer een aparte verjaardag vandaag.
We zijn in de United States!

• 01 Augustus 2014 - 09:04

Margreet Stuurman:

Nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, leuk om die eens op een totaal andere plek te vieren! Ik volg jullie van bericht tot bericht (en maak me zorgen als dat niet elke dag komt), een drukke reis! Gelukkig dat je toch nog kolibries gezien hebt! We genoten ook erg van het avontuur van de bierexplosie!
    Een heel goede reis gewenst verder en tot ziens, Frits en Margreet

• 01 Augustus 2014 - 11:00

Wim Uut Grunn:

LIEVE MARJO,

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG EN
    NEEM EEN BORREL OP JEZELF !
    En een hele fijne reis door de US.

Wim

• 01 Augustus 2014 - 13:54

Jacqueline Balteau :

Hallo Bob en Marjo,

Allereerst, Marjo alsnog gefeliciteerd met je verjaardag !!!
    Ik ga vandaag of morgen jullie verhalen lezen en foto's bekijken. Veel plezier verder.

hartelijke groet,
    Jacqueline

• 01 Augustus 2014 - 14:26

Frank En Yvonne:

Hallo wereldreizigers

Marjo ook namens ons van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat leuk dat de groep er ook aandacht aan heeft besteed. En Bob heeft ook weer een lesje geleerd met die bierfles. Leuk om te lezen, maar om in die lucht te slapen???
    We zijn benieuwd wat jullie in de VS te zien krijgen. Het Lucky Luke-landschap zullen jullie daar zeker nog vaker tegen komen.
    Geniet van alle mooie dingen, wij blijven jullie volgen en genieten van jullie belevenissen en foto's.

Groetjes Frank en Yvonne

• 01 Augustus 2014 - 15:23

Jacqueline Balteau:

Vrienden, daar ben ik weer.
    Inmiddels de reisverhalen gelezen; ben nu helemaal bij.
    Jullie hebben al behoorlijk wat meegemaakt en wat een lange dagen maken jullie ! Die controles onderweg lijken mij niet écht aangenaam. Was dat ook het geval tijdens jullie tocht door Zuid-Amerika ? En ook een 'lekker' temperatuurtje; sterkte daarmee.
    Marjo, nogmaals alsnog van harte gefeliciteerd met je (65e !) verjaardag.
    Mocht je mijn reactie op eerdere berichten niet meer lezen: dat 'beertje' was inderdaad een coatimundi, een neusbeer. Hetzelfde 'merk' dat midden in de nacht door het plafond in mijn hotelkamer in Manuel Antonio in Costa Rica was gezakt.

hartelijke groet en nog veel plezier !!!
    Jacqueline

• 02 Augustus 2014 - 12:09

AW & EL:

Hallo Bob en Marjo, dat gaat snel! Wij hadden niet verwacht dat jullie al zover zouden zijn. Marjo gefeliciteerd en Bob natuurlijk ook.
    Leuk dat jullie aan Tubac gedacht hebben. Hoop dat jullie het ook aardig vonden. Zijn benieuwd of jullie genoeg tijd krijgen voor de NP's.
    Het is spannend jullie reis te volgen.
    Gr. AW & EL