verslag 9 - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Bob en Marjo Boer-de Jeu - WaarBenJij.nu verslag 9 - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Bob en Marjo Boer-de Jeu - WaarBenJij.nu

verslag 9

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Marjo

27 Juli 2014 | Mexico, Mexico-stad

Lang niet in alle hotels kan het internet onze datastromen verwerken. Soms kunnen we pas later foto's toevoegen. Kijk maar naar gisteren. Daar heb ik zonet wat foto's bij gezet.
Vandaag hadden we weer een lange rit vanaf Villahermosa.
De rit leidde van de kustvlakte over een pas van 3200 m naar Mexico stad. om wat afwisseling te brengen in de ruim 800 km, maakten we een uitsapje naar de playa. het kostte enige moeite om het strand te vinden, want er is nauwelijks sprake van toeristische activiteit.
We kregen als groep wat problemen met de financiën omdat men bij alle tolpoortjes cash geld wilde hebben terwijl de benzinepompen ook lang niet allemaal over een creditcard-mogelijkheid beschikten.
Het binnenrijden in Mexico verliep niet volgens plan, maar uiteindelijk hielp Garmin ons toch om het hotel te vinden.

• 27 Juli 2014 - 20:54

Ton:

Sinds kort hebben we ook een Garmen navigator, werkt prima.
    Dat jullie moeite hadden met de Mexicaantjes, da's nieuw, ik dacht dat alles daar soepel liep.
    Maar hoe dan ook, jullie vorderen gestaag, hopelijk zonder echt panne.
    Jullie horen weer van ons, eerst verjaardag vieren.
    Gloeiende groeten
    Ton en Bea